Nya medlemmar

Vill du bli medlem i KSF Dolphins

För att kunna träna i KSF Dolphins behöver man helst vara simkunning. Om du är intresserad att börja träna så kontakta då någon av våra tränare. Kontaktuppgifterna finns här på webbsidan. Du kan också fylla i blanketten som finns på https://ksf.sporttisaitti.com/simning/

I träningsavgiften ingår inträdet till simhallen. Licens- och startavgifter tillkommer för dem som tävlar. Vill man bara träna räcker det med ett intyg från föräkringsförening att man har en försäkring som täcker ifrågavarande verksamhet.

Vi har gjort upp trivselregler som alla måste godkänna och följa för att få delta i träningarna. Som bilaga till trivselreglerna finns Kasnäs badhus regler som också skall följas.

I Kasnäs har vi en bana reserverad till simtränignarna och vi har lov att använda också den andra simbanan om den inte används av badhusets gäster.

Vill du börja träna simteknik med KSF Dolphins, fyll då i blanketten för medlemsuppgifter och blanketten för trivselregler (nedan) och skicka dem till någon i simsektionen. Vi kontaktar dej snarast.

Alla som tränar med KSF Dolphins är också medlemmar i Kimito Sportförening r.f.