Årsberättelser

Årsberättelse 2023

Lag 1 bestod av följande spelare: Kaj Guseff, Jan Forsman, Willy Lindberg och Jami karros.
Lag 2 bestod av följande spelare: Dag Nylund, Johan Holmén, Jonas Forsman, Johnny Lehtola, Tobias Simola och Viktor Ström.
Lag 3 Bestod av följande spelare: Henrik Holmén, Marko Heinonen, Vili Heinonen och Johan Holmén.

Serien 2023-24
KSF 1 märkte nog att div. 2 var en hård div. Och spelade div. 3 på hösten.
KSF 2 spelade bra och fortsätter i div.4.
KSF 3 hade otur att Vili blev sjuk dagen före spelet och Johan fick hoppa in.

KSF deltog i en mängd olika nationella ochinternationella tävlingar.
Veteran FM arangerades 28-29.01 i Tammerfors, vi deltog med 5 spelare från klubben. Jan, Kaj, Willy, Henrik och Johan.

Veteran EM spelades i Oslofjården (Norge) 27-30.06 där deltog Kaj och Janne.

BC FM i Helsingfors ordnades med Wega som arrangör 7-8.10 och KSF deltog med 5 spelare: Jan,Kaj, Jonas, Henrik och Johan. Men inga större framgångar.

Kimitoöns mästerskap spelads i Amosparkens skola den 6.12.23 i 6 olika klasser. Juniormästare blev Vili. Jun.dubbel Vili/Sini Heinonen, Jan vann almänna och veteranklassen. Allm.dubbel Johnny/Dag.
Vet.dubbeln vanns av paret Johnny/Marko.

Klubbmästerskapet arangerades 7.4.23 med 12 deltagare i Amosparkens skola.
Allm.singel; Jan Allm.dubbel Jan/Dag Vet 50 singel Willy Vet.dubbel Willy/Dag.

Cup-Hellman spelades våren 23 med tre deltävlingar och slutade med att Willy segrade och Janne på andra plats och Johnny som trea.

Sektionen är nöjd med årets verksamhet och ser framtiden fortsätta god. Sektionen bestod av följande medlemmar: Jan Forsman, Willy Lindberg, Kaj Guseff och Johnny Lehtola.